Pudełeczko na drobiazgi DIY

Hej :)

Dziś chciałam  Was zaprosić na kurs, na pudełeczko.

Pudełeczko idealne na drobiazgi: biżuterię,cukierki co sobie wymyślicie.
Oczywiście możecie je spokojnie zrobić w wersji XXL, 
ja przygotowałam dla Was "szablon", który spokojnie możecie sobie powiększyć według potrzeb. 
To co? Do dzieła ;) :).

Potrzebujemy

papier ksero (do wydruku szablonu)
papier scrapowy 30x30- baza pudełeczka
ja wybrałam z zestawu  "nie zapomnij mnie od LEMONCRAFT"

Tak wygląda szablon mojego pudełeczka, który można powiększać lub zmniejszać.
Wydrukowany szablon przykładam do papieru scrapowego i odrysowuję kontury. Linie ciągłe oznaczają cięcie papieru, a przerywane to miejsce zagięć papieru,

materiały

Jak ja to robię, krok po kroku

1. Wycięty szablon z papieru ksero przykładam do papieru scrapowego
i obrysowuję go, uzyskując:

2. Wycinam wzór pudełka w papierze scrapowym "nie zapomnij mnie LEMONCRAFT", uzyskuję

i zaginam miejsca zaznaczone na rysunku przerywaną linią.

3. Sklejam wewnątrz i uzyskuję.


4. Teraz najprzyjemniejsza część- ozdabianie i voilà ;).






Przyznam się Wam szczerze, że nie spodziewałam się, że użyję tekturkę owoce jarzębiny
  do nie jesiennej pracy, a tu proszę "niezapominajkowe" pudełeczko z jarzębinką ;)...
 Owoce jarzębiny do końca października możecie nabyć w obniżonej cenie, gdyż jest to nasz PRODUKT MIESIĄCA pażdziernika polecam :).

Pochwalcie się proszę w komentarzach, jeżeli wykonacie pudełeczko
 według zaproponowanego przeze mnie kursu :D.
Będzie mi baaardzo miło :)...

 Pozdrawiam Was serdecznie :)

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger