URODZINOWA KARTKA SZTALUGOWA DLA PRZYJACIÓŁKI

Witajcie! Chyba nigdy nie znudzi mi się tworzenie kwiatowych kompozycji kartkowych...a dla Przyjaciół-tym bardziej!!! I właśnie z tej serii pochodzi kolejna praca.





Sztalugowa kartka ma ten plus, że daje się ją złożyć i mieści się wtedy do pudełka (mówię o pudełku bo moje kartki z kompozycjami z reguły do koperty się nie mieszczą....)


Sami musicie zdecydować, która wersja podoba Wam się bardziej...


A oto lista rzeczy ze sklepu Papelia i Craft Style, których użyłam do stworzenia mojej kompozycji:


papier Kryształy Amarantu


tekturka Abelia

Do pomalowania tekturek użyłam past:

pasta woskowa zielona metaliczna

pasta woskowa niebieska kameleon

pasta woskowa białe złoto

Kompozycję dopełniają piórka



Kompozycja została zamocowana przy pomocy kleju Magic





Oczywiście nie można  zapomnieć o napisie podążaj za marzeniami


A teraz jeszcze raz rzut oka na kartkę:




Ciekawa jestem, jak podoba Wam się taka forma kartki? Mam nadzieję, że choć troszkę...

pozdrawiam Was gorąco:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger