Noworoczna bombka z przesłaniem i życzenia na Nowy Rok

kochani witajcie!
tak się składa, że dziś mam przyjemność publikować post w ostatni dzień starego roku a tym samym-mam niepowtarzalną okazję do złożenia Wam noworocznych życzeń w imieniu całego zespołu!
A ponieważ: Nic dwa razy się nie zdarza (jak mówi poetka) to postanowiłam wykorzystać okazję i noworoczne przesłanie ukryć w mojej bombce! Oto i ona:











Mam nadzieję, że udało Wam się odczytać noworoczne przesłanie i chciałabym aby to hasło przyświecało Wam cały rok, bo życzymy Wam wspólnie z dziewczynami z zespołu wielu, wielu okazji, które przyniesie Nowy Rok, abyście umieli je dostrzec i wykorzystać! Umiejętności cieszenia się każdą chwilą i każdym promieniem słońca, każdym barwnym refleksem odbitym w wystawowej szybie, kropli deszczu czy kieliszku wina! Życzymy Wam radości, którą przynosi chwila refleksji nad rzeczami małymi: uśmiechem dziecka, mruczeniem kota, podanym ciepłym pledem czy gestem dobrej woli innego człowieka... Pamiętajcie, że przez swoją Twórczość czynicie świat miejscem piękniejszym, lepszym do życia ! I niech radość tworzenia, cierpliwość i zdrowie towarzyszą Wam od teraz-już na zawsze!!! Wszystkiego dobrego, kochani!

Dziękujemy za cały, twórczy 2018 Rok i zapraszamy do pozostania z nami w 2019 Roku!!!

pozdrawiam Was gorąco w imieniu całego zespołu:


ps: a dla osoby, która jako pierwsza prawidłowo odgadnie i zamieści w komentarzu pod postem nazwy siedmiu produktów ze sklepu @Craft Style, których użyłam w mojej pracy,  ufundowałam małą nagrodę niespodziankę:-).

11 komentarzy:

  1. Bombka wygląda fantastycznie, jest przepiękna! Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie na noworoczne rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Bombka cudna !!!
    A produkty, które zauważyłam to : 2 x tekturka, kulki styropianowe, kwiatki , wstążka koraliki i może klej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna praca :) do siego roku :) dopatrzyłam się ;
    kulki styropianowe-śnieg,koraliki szklane, tekturki,perlowy papier wizytówkowy/ kwiaty/, mikrokulki-środki kwiatów, papier scrapowy lemoncraft i craft o clock, biały sznurek sutasz,może jeszcze szyszki, koronki czy bombka akrylowa-ale tego akurat w sklepie nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. drodzy, ponieważ odpowiedzi pojawiły się dwie i obie dziewczyny odgadły podobnie, to podejmuję jednogłośną decyzję, żeby przyznać dwie, noworoczne nagrody-o kontakt proszę na priv na adres:
    ewa.pawlaklewandowska@onet.pl
    gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super !!! Bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jupi , ale super, taka niespodzianka w Nowym Roku :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger