Wielkanocne jajo - kurs na wiszącą ozdobę.

Witajcie.
Dziś mam dla Was szybki kurs na wielkanocną ozdobę, czyli wiszące jajo.
Kursik wraz z opisem znajdziecie pod pierwszym zdjęciem :)


Kurs krok po korku

1. Przygotowujemy bazę jajka i papier, którym okleimy jedną (lub dwie) strony.
- odrysowujemy jajko na papierze, wycinamy i przyklejamy na klej (ja użyłam Magica)
- po przyklejeniu brzeg jajko szlifujemy papierem ściernym lub pilnikiem


2. Do ozdobienia jaja użyłam maski z motylkami i pasty z efektem kamienia.
-  niewyschniętą pastę pryskałam dodatkowo wodą i posypałam pudrem do embossingu
- całość wysuszyłam nagrzewnicą (jak będziecie suszyć to przyjrzyjcie się dokładnie, jak fajnie pasta kamienna zaczyn puchnąć pod wpływem ciepłego powietrza, zwiększa swoją objętość, dzięki czemu wzór jest bardziej widoczny/wypukły)


3. Na czubku jajka zrobiłam dziurkę, przez którą przewlekłam wstążkę, by jajko dało się zawiesić :)

4.  Do ozdobienia jaja przygotowałam sobie kilka różnych przydasi: jajeczka styropianowe, sizal na gniazdko, sznurki, listki z wykrojnika, pióra, kwiaty i odbitki stempli embossowane na kalce kreślarskiej.


5. Po drodze układając kompozycję postanowiłam dodać jeszcze tekturkę krzyża i tekturkę wieńca, a właściwie połowę tej tekturki ;)
- po złożeniu kompozycji, która mnie zadowoliła wszystko przykleiłam na klej na gorąco.
- na koniec dodałam mikrokulki jako wypełnienie gniazdka :)


A tak prezentuje się skończone jajo :)









Produkty ze sklepu:

      

      

      

   






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger