junk jurnal czyli notes na zapiski z papierami Ciao Bella

Witajcie

junk jurnal to jedna z moich ulubionych form albumów czy też notesów, służąca do zapisywania myśli i wspomnień, wklejania fotografii, przepisów a może czegoś zupełnie innego...

Dziś chcę wam pokazać junk jurnal, który wykonałam na papierach Ciao bella. uwaga! naszykujcie się na dłuuuugie oglądanie i dużą liczbę zdjęć!!! (oraz garść opisów)


Do wykonania okładki oprócz papierów Ciao bella Broccato Estense Collection


użyłam też jednej z moich ukochanych tekturek: okno i okiennice


które odrobinę przybarwiłam pastą woskową






Oprócz koronek, sznurków i tagów wyciętych z papierów Ciao Bella, użyłam też pięknych tekturek Papelia-tutaj widzicie tekturkę stara maszyna do szycia retro






Zastosowany w tej części Junk Jurnala papier nutowy ozdobiłam inną tekturką: stary młynek retro




Do zamknięcia tej kieszonki posłużył mi złoty lak czyli

wosk złoty ozdobny

który najlepiej roztopić na łyżeczce do laku i ozdobnego wosku


a potem opieczętować odpowiednią pieczątką-referentką-u mnie referentka Miłorząb












Tutaj widzicie tekturkę stare żelazko z duszą retro




Tutaj widzicie tekturkę stary czajnik retro





no a ponieważ junk jurnal jest gotowy, teraz już tylko czas wypełnić go treścią...jakieś pomysły?

zapraszam do naśladownictwa i wykonywania własnych "śmieciuszkowników"
pozdrawiam gorąco, Wasza


4 komentarze:

  1. Przestanę się pytać, po co ci to? na co ci to? i popróbuję zrobić sobie też coś tak fajnego, oczywiście na miarę moich możliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że wyjdzie równie świetnie jak Ewie. Bardzo chętnie obejrzymy 😄👍

      Usuń
  2. Uwielbiam tę kolekcję papierów <3
    Moje dwa "junki"leżą nieskończone :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger