Nietypowa kartka ślubna....



Witajcie

Dziś mam dla Was nietypową kartkę ślubną. Okres weselny w pełni więc pomysł się narodził.


 Do wykonania tej kartki użyłam Bazy HDF- Prezent, na to nakleiłam kartkę trzy częściową, którą ozdobiłam papierem scrapowym Lemoncraft. Do dekoracji użyłam trochę skrapokwych dodatków, tekturki od Papelia, trochę pasmanterii, tusze.








Jak dla mnie praca bardzo prosta i wspaniały prezent dla młodych a przede wszystkim pamiątka na długie lata. Baza bardzo fajna bo można z niej wykonać nawet zaproszenia ślubne lub komunijne, podziękowania dla rodziców chrzestnych. Ja mam sporo pomysłów. Jestem ciekawa jakie Wy macie pomysły na tą bazę ?





Mam nadzieję ,że moja inspiracja Wam się spodoba. 

Użyte materiały 






Miłego dnia dla Wszystkich :-) 





2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger