Łapacz snów do pokoju dziecięcego


Witajcie kochani.
Osoby, które mnie znają wiedzą o tym, że lubię wyzwania i bardzo często wysoko stawiam sobie poprzeczkę. Z tym projektem właśnie tak się zadziało.



 Wymyśliłam sobie duży łapacz snów do pokoju dziecięcego, ale nie jest on wykonany tylko z piórek i obręczy. Ten jest całkiem inny. Użyłam do niego baz hdf od Papelia – słonika, biedronki, konika na biegunach, auta i do tego mobile- zawieszki zestaw pojazdy z Naszego sklepu.  






 Powiem Wam zajęło mi dość sporo czasu każda zabawka jest inna, na słoniku jest zastosowana pasta akrylowa impasto, puder velvet od cadence, na reszcie zabawek położyłam papier skrapowy, kwiatki oraz tekturki od Papelia, wstążki, perełki.





 Powiem Wam projekt czasochłonny ale satysfakcja gwarantowana :-) . Nie bójcie się wyzwań one nas jeszcze bardziej kształcą .

    

Użyte materiały:




Dość sporo materiałów ale tak praca wymaga dużej ilości produktów :-)

Miłego dnia życzę. Pozdrawiam :-) 




1 komentarz:

  1. Łapacz bajka, wygląda wspaniale. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger