ATC z kotwicą

Moi drodzy,
co jakiś czas będę zachęcać Was do wypróbowania tej małej formy ponieważ wykonanie ATC to fantastyczna zabawa. Doskonale sprawdza się też jako swego rodzaju próbnik - kiedy chcę wykorzystać nowy wzór albo sprawdzić jak zachowuje się dany preparat - robię karty ATC. Jeśli macie ochotę wymieniać się takimi kartami jest kilka grup, do których można się zapisać. Ja także jestem do dyspozycji;)

Dzisiejsze karty zrobiłam z papierów Ciao Bella Repubbliche Marinare, jedynie żarówki pochodzą z arkusza Voyages Extraordinaires


Koperta pochodzi z zestawu mini naklejek Vintage:


Tekturki kotwice zostały potuszowane i pokryte przeźroczystym preparatem do spękań:


Całości dopełniają stemple NOLTO i BALTO odbite złotym pudrem do embossingu:


Bardzo lubię symetrię ale tym razem zrobiłam wyjątek - zależało mi na tym aby maluchy przypominały trochę okładkę książki. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i spróbujecie swoich sił.
A może ktoś chciałby się wymienić?


Materiały wykorzystane przy produkcji ATC:

  

  

  

Pozdrawiam cieplutko

3 komentarze:

  1. Świetne prace. Inspirujące. Może w końcu ja zrobię ATC :) do tej pory moją małą ulubioną formą były dla mnie tagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegapiłam ten wpis. ATC długo były dla mnie formami, których nie rozumiałam. Dopóki nie spróbowałam :) Teraz to fajna zabawa, a czasem się wymieniam. Jakiś czas temu szukałam inspiacji na morskie ATC i Twoje kotwice odkryłam, kiedy moje ATC "zeszły" w głębiny morskie. Jeśli propozycja wymianki jest aktualna, chętnie bym się z Tobą wymieniła.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jest aktualna. Mój adres: adela84@vp.pl

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger