Kartka dla księdza

Witam Was serdecznie 
Zapraszam na moją dzisiejszą inspirację, której tematem jest kartka dla księdza. Często słyszałam, że trudno jest zrobić kartkę dla księdza. Mam cichą nadzieję, że moim dzisiejszym postem przekonam Was, że mimo wszystko jest to proste zadanie.  
Zdradzę Wam sekret :) mając odpowiednie materiały - kartka tworzy się sama.
Zapraszam - przekonajcie się sami :)

Z okazji Urodzin księdza powstał zestaw: kartka w formacie DL z pudełkiem.
Użyłam tutaj różne kolekcje papierów, ale papiery Mintay są tymi, które są na pierwszym planie.
Kartka z okazji Urodzin zawiera kwiaty (papierowe, materiałowe i te wycięte z arkusza). 
Karteczka jest dla osoby duchownej, dlatego nie mogło zabraknąć tekturek Papelia, których symbolika kojarzy nam się z kościołem. Wybrałam tekturki: gałązka winorośli, dekor winogrona i kłosy zboża


Na kartce użyłam tekturki gałązki winorośli oraz kłosy, które razem z kwiatami tworzą bukiet.


Bukiet kwiatowo-tekturkowy ma wiele warstw. Zawdzięczam to użytym kosteczkom 3D.



Kwiaty przyklejałam raczej klejem na ciepło, ale pozostałe materiały klejem Magic. Szczególnie lubię tubkę z końcówką do precyzyjnego klejenia. Taka polecam.






Na pudełku pięknie prezentuje się gałązka dekor winogrona
jak widzicie, nie trzeba dużo ozdób. Wystarczy jedna tekturka Papelia :) 




Mam nadzieję, że dzisiejszym postem przekonałam Was do tworzenia kartek dla księży.
Pokazałam też, że tekturki, które zwykle używamy w pracach komunijnych mają więcej zastosowań.
Wspaniałego tworzenia!



Materiały ze sklepu Craft Style, które użyłam w mojej dzisiejszej pracy:

Tekturki Papelia

 

 

a do klejenia:
 

i jeszcze zebrane linki do sklepu:
oraz

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger