Kartka z motylem

 Witajcie
Dzisiaj mam dla Was propozycję wykonania prostej kartki. Nie potrzeba tutaj dużo materiałów.
Przyda się Papeliowy stempel i maska oraz tusze w dwóch kolorach.
No, może jeszcze jakiś kwiatek, listek i napis. 
Zauważcie, że jest mało dodatków, a kartka przykuwa uwagę.


Centralne miejsce zajmuje wycięty z arkusza motyl. 
 Umieściłam go na heksagonie, który został ozdobiony stemplowanym napisem. 
Bardzo lubię ten stempel Papelia. Ma sporo zastosowań. Zobaczcie prace moich koleżanek z DT.
Pod heksagonem  zauważycie kolorowe małe heksagoniki. Powstały dzięki masce Papelia - Plaster miodu i kolorowym tuszom Memento - brązowym i zielonym.
Zarówno heksagon jak i motyl oraz napis umieściłam na kosteczkach 3D.
Lubię takie przestrzenne elementy na pracy.

Ramki, które są w kolorze brązowym wykonałam z papieru Papelia Kryształy Amarantu.



Szczególnie Waszej uwadze polecam Papelia stempel - pismo ang. v.2


Zainspirowani? Mam nadzieję, że tak.

pozdrawiam Was ciepło i do kolejnych spotkań :)


Ze sklepu Craft Style użyłam:


 




 


Linki:


oraz



2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger