Strefa komfortu - zawieszka na drzwi

Dzieńdoberek 🙂
Dla dobrego samopoczucia każdy potrzebuje odrobiny komfortu, którym jest relaks w samotności. 
Dzisiaj przygotowałam zawieszkę na drzwi pomagającą w zdobyciu odrobiny tego komfortu pewnej bardzo zapracowywanej mamie.
Zawieszka jest bardzo prosta w wykonaniu, ponieważ wykorzystałam gotową bazę, którą jedynie troszkę ozdobiłam. Bazę wykonaną ze sklejki brzozowej pomalowałam farbą akrylową w kolorze ecru. Brzegi i tekturkę tło pociągnęłam brązowym tuszem. Dodatkowo przykleiłam wyciętą damę z arkusza pochodzącego z kolekcji  Italian Luxuryz, kwiaty oraz napis.  
Można oczywiście wykorzystać obie strony na dodanie napisu. U mnie napis na razie tylko z jednej. Druga storna zawieszki również ozdobiona kawałkiem tekturki, kwiatem oraz elementem z tego samego arkusza papieru scrapowego. 
I zawieszka gotowa!







Wszystkie elementy niezbędne do wykonania zwieszaki znajdziecie w sklepie Sraft Style

Po kliknięciu w zdjęcie przeniesiecie się na odpowiednią stronę sklepu. Serdecznie zapraszam!






Dzisiaj żegnam się już z Wami. Do zobaczenia niebawem.
Pozdrawiam serdecznie 
Alina/a-lenka

2 komentarze:

  1. Mama jest na pewno bardzo zadowolona z takiej zawieszki, mam nadzieję że działa i dostało jej się nieco oddechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, niewątpliwie oryginalny dodatek, porozglądam się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger