Mixmediowe serce- Tutorial

Dziś mam dla Was prostą pracę do wykonania, każda świeżynka jest nawet w stanie ją wykonać . Potrzebne materiały do wykonania pracy: 

1. Baza HDF - SERCE 20cm

2.Maska szablon GAŁĄZKA NINA 01

3. Maska szablon PLASTER MIODU 02

 4. Tekturka ramka kwadratowa OGRÓD

6. Mini kwiatki z listkami CZERWONY-J.RÓŻOWY-RÓŻOWY (12szt)- tylko że ja miałam niebieskie

7.  Mgiełki akwarelowe

8. Pasta strukturalna


Na bazę serce nałożyłam pastę pękającą miejscami, później przy pomocy maski nałożyłam pastę strukturalną. Poczekałam aż wyjdą spękania, pasta wyschnie, wtedy środek serca zamalowałam gessem białym. Potem w ruch poszły mgiełki w dwóch odcieniach turkusowa i ciemno niebieska. Wysuszyłam nagrzewnicą wszystko. Potem zaczęłam układać kompozycje. I o to w ten sposób powstała ozdobna zawieszka na bazie serce od Papelia .














Ciekawa jestem Waszych pomysłów na tę bazę . Pozdrawiam, buziaki 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger