EGZOTYCZNY ZESTAW DLA MAMY

Witajcie ;-)

Mam dziś do zaprezentowania Wam zestaw dla mamy- z okazji zbliżającego się jej święta ;-) Scrapowa dekoracja butelki wina oraz kartka powstały na papierze Ciao Bella z piękną grafiką z Proteą Królewską- to egzotyczny kwiat, pochodzący z Afryki Południowej, spotykany również w naszych rodzimych kwiaciarniach. Dostojna Protea jest bardzo mocna i wytrzymała, głównie w różowych odcieniach, i właśnie w takiej postaci występuje na moich pracach.








Zarówno w dekoracji butelki wina, jak i w kartce wykorzystałam papier CIAO BELLA. Wykorzystałam również Papeliowe tekturki- MOTYL 3D i DLA CIEBIE











Użyłam arkuszy z motylkami VINTAGE TIME 










Idealny zestaw sprawdzi się również na inne okazje ;-)




Produkty, z których korzystałam znajdziecie tu-



Pozdrawiam Was majowo- Żaneta


2 komentarze:

  1. Piękności, każda Mama na pewno chciałaby dostać taki niesamowity podarek. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger