Pudełko na przybory do szycia.

 Witajcie Moi Drodzy!

Dziś będzie post poświęcony bazaom HDF. U mnie w projekcie pojawią się nożyczki. Celem mojego postu będzie pokazanie Wam jak nie wiele trzeba by stworzyć pracę właśnie z taką bazą. Na początek proponuję zacząć z niewielkiej bazy i tu koniecznie musicie zajrzeć do naszego sklepu ponieważ jest tam przeogromny wybór baz, mnóstwo kształtów i różnorodność rozmiarów. 

A więc do rzeczy w mojej pracy użyłam bazy nożyczki jako główny element, ścinków papieru, pudełka po mydełkach i garści guzików i to wszystko. Oczywiście dochodza media ale tu tez użyłam minimum: białe gesso, heavy body gel, farbki akrylowe w 2 kolorach i dwa woski. Tak niewiele, a spojrzcie na efekt.


Cały projekt powstał w bardzo prosty sposób. Najpierw ze skrawków papieru ułożyłam szachownicę jako tło. Potem przy pomocy heavy body gel przykleiłam bazę i guziki. Jak będzie wyglądać kompozycja to już zależy od Waszej wyobrażni. Następnie całość pokryłam białym gesso. Po dokładnym wysuszeniu pomalowałam farbkami, a na koniec by uwypuklić niektóre elementy pokryłam je woskami. I tyle, myślę, że niezbyt skomplikowane, a co Wy myślicie?








Załączam również listę użytych produktów:




Dziękuję za dziś

 i 

do zobaczenia.



4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger