Zakładki z cyframi

 Dzień dobry!

Zbliża się czas kiedy jedynym słusznym wyjściem jest zaszycie się pod kocem z ciepłą herbatą i wciągającą książką. Dlatego dzisiaj mam dla Was zakładki do książek w kształcie domków. Użyłam w nich naszych cyfr z działu trybiki


Bazę zakładek stanowią papiery Ciao bella z kolekcji Codex Leonardo oraz Repubbliche Marinare:



Cyferki zostały potraktowane pudrami do embossingu - te same pudry zostały użyte do odbicia stempla BALTO, który stanowi jakby dach naszych zakładek:


Aby urozmaicić tło użyłam naklejek ZNACZKI VINTAGE:



Ja ostatnio zaczęłam czytać sagę złożoną z 47 tomów więc zakładki na pewno się przydadzą:)
Lista zakupów:

  
 
 
 

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger