Urodzinowa przestrzenna karteczka

 Witam Was serdecznie i zapraszam na moją dzisiejszą kartkową inspirację.

 Przygotowałam kartkę z okazji Urodzin, gdzie w bukietach umieściłam ulubione tekturki Papelia. Kartka  zawiera szereg przestrzennych elementów. Taki efekt uzyskałam zaczynając od podklejenia od spodu kawałkami tekturki tę najbardziej zewnętrzną kartkę a kończąc na podklejeniu kosteczkami 3D pozostałych elementów (kwiaty, listki, napis, cyferki). 

Na kartce zauważycie papierowe i materiałowe kwiaty. Wycięte papierowe kwiaty i listki podkleiłam kosteczkami 3D. Środki kwiatów ozdobiłam mikrokulkami - złotymi i turkusowymi oraz cyrkoniami.


Kosteczki  dystansowe 3D oczywiście znajdują się też pod cyferkami i butelkami.


Bardzo lubię w kompozycjach kwiatowo-listkowych prócz papierowych elementów używać tekturkowych listków i gałązek. Zobaczcie jak naturalny kolor tekturek Papelia gałązki 1 i gałązki 2 współgra z kolorową całością.

Jubilatka bardzo lubi szampany, a sentymentem darzy szczególnie niektóre. Takie elementy pojawiły się więc na karteczce. Koleżanki wręczając Jej życzenia w takiej oprawie sprawiły jej dodatkową radość.

Zapraszam Was do tworzenia urodzinowych karteczek dla swoich Bliskich i Przyjaciół. Taka spersonalizowana kartka na pewno sprawi im dużo radości.  W sklepie Craft Style znajdziecie bardzo dużo materiałów, które pozwolą Wam przygotować wyjątkowa kartkę.


W mojej karteczce użyłam ze sklepu Craft Style

 




  
  

linki do sklepu CraftStyle:
- tekturka Gałązki 2 https://www.craftstyle.pl/pl/p/Tekturka-GALAZKI-2-3szt/14965
oraz
- mikrokulki https://www.craftstyle.pl/pl/p/MR-04-Mikrokulki-drobne-metalizowane-JASNE-ZLOTE-7ml/16401
- foliówka https://www.craftstyle.pl/pl/p/Folijka-foliowka-15x15cm-bez-zamkniecia-10szt/14636

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Zawsze podziwiam takie ręcznie wykonane karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam ilość warstw jakie znajdują się na kartce. U mnie to jeszcze jakoś nie wychodzi. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wychodzi :)
      Poza tym pamiętaj, że trening czyni mistrza ;)

      Usuń
  3. Я восхищаюсь вашей открыткой! Большое спасибо!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger